O mně
Ve světě obchodu působím od konce 90. let. Během této doby jsem si vyzkoušel nejrůznější možné pozice, od obchodního zástupce přes projektového manažera a marketingového ředitele až po investora do vznikajících firem a ředitele/vlastníka některých z nich.
V rámci svého působení jsem jednal především s klienty ze sféry největších technologických firem o prodeji a nájmu software, zajišťoval jsem vedení týmu programátorů z východní Evropy a uváděl hardware několika čínských značek do evropských velkoobchodních sítí.
Ke konci roku 2012 jsem ukončil naprostou většinu svých aktivit a nadále působím pouze v tom, co mě baví – v srdcových projektech vztažených mj. k lidskému zdraví, podpoře technické vzdělanosti uživatelů a v lednu 2013 jsem také založil malé knižní vydavatelství zaměřené na literaturu o podnikání a finanční inteligenci, Blue Vision.
Tento blog vznikl jako reakce na některé obchodní praktiky, s nimiž se v dnešní době stále setkávám. Rád bych jeho prostřednictvím nastavil zrcadlo dnešním (nejen) začínajícím podnikatelům a pomohl jim projít si některými fázemi budování značky a komunikace se zákazníkem.
Vše, co na tomto blogu prezentuji, je pouze odrazem mé vlastní zkušenosti a vlastního přesvědčení. Mnozí úspěšní (i řádově mnohem úspěšnější) podnikatelé volí jiné metody a jiný přístup než já, někdy i zcela opačný. Těžko říci, co je dobře a co špatně, důležité je, zda daná metoda „sedí“ právě vám a přináší vám odpovídající výsledky. Já se pokusím prezentovat svůj obchodní přístup přesně tak, jak jej vnímám a jak se jej snažím aplikovat v praxi.
Martin Kysela
martin@martinkysela.cz